Do zadań Działu Edukacji i Obsługi Klienta należy:
- prowadzenie działalności oświatowej
- organizowanie lekcji muzealnych, warsztatów, odczytów, prelekcji, spotkań, konkursów i innych imprez o charakterze edukacyjnokulturalnym
- przygotowywanie materiałów dydaktycznych do lekcji, konkursów i innych
- oprowadzanie po Muzeum z udzielaniem informacji dotyczących historii i działalności Muzeum
- współpraca ze szkołami, domami kultury i innymi instytucjami
- prowadzenie sprzedaży biletów wstępu do Muzeum oraz sprzedaż pamiątek i wydawnictw w ramach prowadzonego sklepu muzealnego
- przygotowywanie raportów określających liczbę odwiedzających i atrakcyjność wystawienniczą poszczególnych wystaw
- prowadzenie sprzedaży oferty grupowej i indywidualnej, różnym grupom docelowym: klientom indywidualnym, placówkom oświatowym, biurom podróży, firmom i innym, z zastosowaniem sprzedaży bezpośredniej lub drogą elektroniczną
- zapewnienie obsługi Ekspozycji Stałej i Sali Wystaw Czasowych
Kontakt:
tel. 22 560 37 86
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.